Warning: Use of undefined constant ICL_LANGUAGE_CODE - assumed 'ICL_LANGUAGE_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/great/wp-content/themes/great/functions/enqueues.php on line 23
فاعلية التكنولوجيا المساعدة في الصف - GREAT talks 2020

فاعلية التكنولوجيا المساعدة في الصف


Warning: Use of undefined constant ICL_LANGUAGE_CODE - assumed 'ICL_LANGUAGE_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/great/wp-content/themes/great/loops/workshop/single.php on line 25

Workshop Speakers

كاميل ماتا
كاميل ماتا
أخصائي التكنولوجيا المساعدة

Target Audience

  • أخصائيو أمراض النطق والتخاطب
  • أخصائيو إعادة التأهيل
  • أخصائيو التكنولوجيا المساعدة
  • أخصائيو العلاج الطبيعي
  • أخصائيو العلاج المهني
  • أساتذة الجامعات – التعليم العالي
  • أفراد الأسرة/مقدمو الرعاية
  • المستشارون / المدربون
  • المستشارون/المدربون
  • المستهلكون / الأشخاص ذوي الإعاقة
  • المستهلكون/الأشخاص ذوي الإعاقة
  • المعلمون
  • المنظمات الحكومية / غير الحكومية
  • ساتذة الجامعات – التعليم العالي
  • معلمو التعليم الخاص

Power of Assistive Technology in Classrooms

Overview

The presentation will concentrate on the Inclusive part of technology serving children with disabilities; we will show how ICT is developing with design specific targets to include students with access and learning difficulties. We will highlight the role of governments and private sectors in increasing awareness in society to help inclusive projects succeed. During the presentation, we will give examples to highlight how active involvement by children empowers them, increase their participation, and their sense of belonging.

Workshop Speakers

Camille Matta
Camille Matta
Assistive Technology Professional

Target Audience

  • AT Specialists
  • Consultants / Trainers
  • Consumers / Individuals with Disabilities
  • Educators
  • Faculty / Instructors - Higher Education
  • Family Members / Caregivers
  • Government / NGOs
  • Occupational Therapists
  • Physical Therapists
  • Rehabilitation Therapists
  • Special Education Teachers
  • Speech - Language Pathologists